søndag 26. juni 2011

To soler

Hjemme etter Desu-con, hvor jeg hadde artstand. Solgte ikke så veldig mye, desverre, men nok til å betale for standen og litt til:D
Jeg håper også noen tar seg bryet med å faktisk lete opp denne bloggen etter å ha sett bildene mine på Desu-con. Hvis dette er tilfellet, så tusen takk!!:D og beklager at det ikke er så mye her enda, men jeg har planer om å oppdatere med nye tegninger fortløpende nå.


Her er en tegning jeg faktisk solgte i dag. Jeg er litt forelsket i den og gråt en liten skvett når jeg måtte ta forvellXD men jeg er også takknemlig!!
Har kallt den "To soler" og den er laget med fargeblyanter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
Jeg studerer japansk på UIO, har vært i Japan, togane og studert i 5 måneder. Studerer kinesisk for øyeblikket, men skal fortsette japansken etter jul. ellers liker jeg å tegne, høre på musikk og jeg elsker å gå på konsert.

Følgere