onsdag 6. juli 2011

Nytt medie

Har endelig skaffa meg PS, og endelig fått prøvd ut tableten jeg fikk for en evighet siden:p TUSEN TAKK TIL EMIL for det!!

Mitt første forsøk ble på en tegning laget ev inger, min gode venn:D





Første forsøk med min egen tegning. ikke helt fornøyd synes det ser litt kunstig ut. Mer øving trengs nok.




andre forsøk, med samme som over. Jeg bestemte meg for å prøve en litt annen metode hvor jeg farget over konturene. trenger fortsatt øvelse men mer fornøyd med denne:)

1 kommentar:

  1. Looool, iskremmannen min XD Må poste begge på min blogg.

    Likte den siste av de du hadde farget ganske godt, litt din egen stil liksom ^^

    SvarSlett

Om meg

Bildet mitt
Jeg studerer japansk på UIO, har vært i Japan, togane og studert i 5 måneder. Studerer kinesisk for øyeblikket, men skal fortsette japansken etter jul. ellers liker jeg å tegne, høre på musikk og jeg elsker å gå på konsert.

Følgere