søndag 2. mai 2010

kurage blubb blubb

Begynner med en tegning jeg egntlig lagde i påsken, da jeg hadde tid til å tegne:P har bare ikke fått scanna den før nå.
Inspirert av momoiro no kaze av roach. som vanlig laget med blyant og fargeblyanter.
har da bare halvhjerta prøvd meg på bakgrunn, så den er ganske simpel. men ble da fornøyd med den.

Photobucket


Så en tegning jeg tegnet i går, da jeg var på besøk hos cecilie.
brukt ryutarou som mal, og selve greia er jo veldig inspirert av plastic tree.

Photobucket

skal også prøve å få tegna litt etter på i dag, etter lekser, så kanskje det ikke blir så lenge til neste gang.

og ja, moch, tegningene er scannet av cecilie, takk:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
Jeg studerer japansk på UIO, har vært i Japan, togane og studert i 5 måneder. Studerer kinesisk for øyeblikket, men skal fortsette japansken etter jul. ellers liker jeg å tegne, høre på musikk og jeg elsker å gå på konsert.

Følgere