lørdag 1. mai 2010

PÅSKE

Photobucket
Fikk en ide når jeg hørte en plastic tree sang, husker ikke lenger hvilken sang det var. men begynnte på den å fort skolen var over. og jeg gjorde den til og med ferdig samme dag, første tegningen jeg har gjodt ferdig på leenge.
ble veldig fornøyd.
den er laget med blyant, akvarell og gullmaling(av no slag:p)


Photobucket
Dette er egentlig er remake av en tegning jeg lagde på et helt ubrukelig ark, det gikk i filler mens jeg tegnet fordi det ikke tålte viskelær.
såklart ble ikke denne like bra, og føler at jeg føkka til fargene litt... men den ble da ferdig, og det er ikke det værste jeg har gjordt.
blyant, akvarell og tusj.

Photobucket
ble inspirert av den forrige tegningen, og ville lage natthimmelen i en tegning den hørte litt mer hjemme. så tegnet mennen i månen. klarte å male annsiktet hans med skittent malevann, så han ble gråblå i annsiktet. men synes egentlig det funka ganske bra.
det eneste i denne er at jeg ikke synes han har kule nok klær, han ser litt kjedelig ut.
klær har nemmelig en viktig rolle i tegningene mine.
blyant akvarell og tusj.

Photobucket
Denne gjorde jeg ferdig i går, litt annen stil enn de andre, men denne er også inspirert av plastic tree.
brukt fargeblyanter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
Jeg studerer japansk på UIO, har vært i Japan, togane og studert i 5 måneder. Studerer kinesisk for øyeblikket, men skal fortsette japansken etter jul. ellers liker jeg å tegne, høre på musikk og jeg elsker å gå på konsert.

Følgere